About Me

My photo
當你的心情很容易被另一個人所影響時,你便會知道她對你意義非凡 // 有時候,日夜思念 可是當思念的人出現在眼前 你卻安之若素

Thursday, October 18, 2012

° 那些我沒有說的

(๑ˇ ᴗ ˇ๑) 你曾經是我最想要的,但你似乎從來都不需要我。我想就因為這樣,我放棄了你。




 If one day, you come into my heart, you'll cry because there is full of you. If one day, I went into your heart, I also will cry, because there is no me. ★

 有些人,你巴不得他不理你 - 而有些人,一分鐘不理你會著急。     這就是差距。

No comments:

Post a Comment