About Me

My photo
當你的心情很容易被另一個人所影響時,你便會知道她對你意義非凡 // 有時候,日夜思念 可是當思念的人出現在眼前 你卻安之若素

Sunday, February 20, 2011

° 寂寞是不是聽不到聲音


如果愛你 只有1次
我會用每1個夜晚來記得你



如果愛你 只有1次
我會用無數個希望繼續等待


♥ Loneliness is not listened sound .

再美好也經不住遺忘 再悲傷也抵不過時間

We are all in our respective world powerful no longer need each other .

Y0U've gotta stay with mii, uu've gotta stay n see,
every little things that counts for uu and mii =3=

Y0U've gotta stay, I've gotta say, without uu I don't know how to live

你們各自擁有著自己的幸福快樂 ,
卻把我給拋在後頭 ..
沒關系 這不是第1次了
有些事 總得學著去習慣
原來我的存在是那麼的無所謂 .

寂寞真的是無聲無息的 它1直在我身邊守護著我 .



ㄨ  有 些 文 字
我刻意地把它隱藏起來
或許 沒人 會去 留意 它 .

Inexplicable disappear .

No comments:

Post a Comment