About Me

My photo
當你的心情很容易被另一個人所影響時,你便會知道她對你意義非凡 // 有時候,日夜思念 可是當思念的人出現在眼前 你卻安之若素

Wednesday, July 13, 2011

° Blogging time

0oohh yeaa , FINALLY im here to update mine dusty bloggie again :D

this few days , mii , myself and I keep on continuity outing wow O.O XDDD

The Schedule ;
09 July 1U hang out with family
10 July aunty's hse eat steamboat
11 July MCD with jing , waiv , cc
12 July MCD with 5 IN 1 , yoyo
13 July Mutiara lunchtime with jimuiis

ehehee , It's really full of sweet memories with them in my mind ; ♥♥♥


Kayss , nowww is the time to change channel ==
我我我不習慣用英文打部落的其實 *ignore TT


上篇更新的日期事實上是9號 
然後雖然隔了3、4天 ;
怎麼卻感覺好像千年沒來這裏了的說 TT

最近拼命sign in別人的部落多過於自己的 ==
而且是1天sign in 5、6個人的 0oohh Noo O.O
所以啊啊啊你們的email pass我全部記完了哈哈哈

其實我想過遲早我會開個教程篇、教你們弄部落好不好  :D




I L♥VE 5 IN 1 - JiNG , C.Chian , Yuu , Waiv , S.Chun

妳們真的帶我很多很多的快樂和歡笑 愛妳們 =3=


No comments:

Post a Comment