About Me

My photo
當你的心情很容易被另一個人所影響時,你便會知道她對你意義非凡 // 有時候,日夜思念 可是當思念的人出現在眼前 你卻安之若素

Thursday, December 8, 2011

° 終於我哭了

I can be tough I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl that gives a shit
Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.

All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here



我決定了 以後 有什麽心事 統統都寫在部落至少我知道這裡也有很多人在看在關注我
也比面書來得平靜 也不會怕被誰發現我的不妥 .
部落是記載生活的點滴 ,一切 , 開心或不開心的 .
然後我想說我不想這裡再給人的感覺是那麼emo下去 
再給我幾天 原來的那個我 會回來的

然後這幾天以來 我真的真的真的很謝謝你們
面書裏面的你們 其實我對每個都蠻陌生的說
要不然那個A的朋友 我也不會刪到剩20多個
狠心起來 200多朋友就這樣byebye了 不好意思 TT
哈哈哈其實真的有點後悔 可能你們都有在關注 我不知道

關注我的 名字出現多了看慣了 一直都會被我記得 :') ♥

你們一天到晚只會按贊 ==
然後我知道有些一直在支持著我 我很開心
然後我想說我會少點更新狀態了 因為裏面有熟人有親人
我在這樣墜落下去就讓很多很多人擔心我 .



O7 . 12 . 2011 凌晨3點鐘
終於我哭了 
這幾天其實都很emo
可是沒有淚
心裡堆積了千千萬萬的話
好像怎麼說也不對怎麼說也說不出真正想說的
是我太壞了我努力在改變那心態
我不要是這樣的了 .


No comments:

Post a Comment